Knjiga sadrži pet radio dramskih i televizijskih tekstova, Neron je emitiran prvi put, 14. svibnja 1964. i doživio je više od deset repriza. Druga radio drama, groteska Mumije imala je premijeru 1970. na Radio Zagrebu. Potom je bila uključena u tjedan jugoslavenske radio drame u Stuttgartu zajedno s radio dramama A. Šoljana, D. Kiša, M. Kovača, I. Slamniga i I. Vrkljan. Njemačka snimka izvedena je na njemačkim radio stanicama i u Austriji - Klagenfurtu i Grazu. Na XIV. Ohridskom tjednu radio drame, Božena Kraljeva dobila je prvu nagradu za glavnu žensku ulogu. Mumije je N. Vončina uvrstio u Antologiju hrvatske radio drame I. (1927.-1971.), 1998. Televizijska drama Groznica prikazana je na Televiziji Zagreb 1979. a godinu dana kasnije i na Televiziji Ljubljana pod naslovom Mrzlica. U svom prvom radio dramskom tekstu Neron Sabljak se bavi problemom diktatora i diktature. Groteska Mumije ilustracija je ljudskog raspadanja, ne samo u Cioranovom filozofskom smislu, nego je to, faktički, rasap ljudske pameti i ljudskog tijela. Groznica je nastala kao plod dugogodišnjeg autorova skupljanja šatrovačkog govora i druženja s marginalcima i gubitnicima iz zagrebačkih kvartova, koji su svoj odnos i nezadovoljstvo prema društvu iskazivali i stvaranjem svog vlastitog govora i s mišlju da je najveći grijeh što su uopće rođeni. Melankolija je melodrama iz Domovinskog rata, o mladom ratniku, bivšem športašu koji se kao invalid vraća kući, ali uviđa da više ne pripada toj sredini i napušta svoj dom. Mjesečari govore o jednom polutajnom sanatoriju u kojem se u vrijeme II. svjetskog rata skrivaju komunisti, ilegalci, umjetnici, zahvaljujući prije svega ugledu i društvenom utjecaju vlasnika i glavnog liječnika, primarijusa sanataorija, koji je odmah 1945. likvidiran.Tekst se oslanja na dokumentarni materijal o "sanatoriju Vranešić". Veliku ulogu u ovim tekstovima ima dijalog, kroz koji se stvaraju karakteri, a česte jezične improvizacije utječu na to da neke fraze ostaju nedorečene, da izostaju glagoli, objekti i drugi dijelovi rečenica. Blizak svakodnevnom govoru, radio damski govor Sabljakovih tekstova narušava pravila konverzacije i prilagođuje se radiofonskom izrazu, ali i teatru uopće.
Urednik knjige: Ivica Matičević