U dvorani DHK 7. studenog bilo je gužve, dinamike i ugodne rasprave između sudionika i publike o temi 'Koliko društvene mreže pomažu u promociji književnosti?' Sjajni sudionici iznijeli su svoja viđenja koristi i nedostataka promoviranja književne riječi, mahom na Facebooku - Darija Žilić, Barbara Baždarić, Tomislav Domović i Denis Vidović (koji nas je još i nasmijao svojim duhovitim objavama na fejsu). Opći zaključak bio je da društvene mreže ispunjavaju rupu koja zjapi u kulturi u velikom broju službenih medija (izuzev književnih portala koji se još jako trude). Društvene mreže formiraju blizak odnos autora i publike, omogućuju mladim talentima da se afirmiraju, pa su mnogi preko fejsa došli i do izdavača. Također, i afirmiranim autorima društvene mreže daju mogućnost izražavanja i informiranja o nagradama, prijevodima i slično, jer su i puke informacije o događanjima u kulturi danas prepuštene internetu. Bilo je puno pozitivnih primjera o položaju i sudbini pisca na fejsu, uz navođenje i loših strana kao što su često spominjana hiperpodukcija i slabo filtriranje informacija. No zaključak je bio ipak optimističan - ne bismo znali mnogo toga o književnom radu kolega bez virtualnoga prostora u kojem su pratitelji često i suvisli kritičari, a pretvaraju se često i u suradnike, čak i u prijatelje. Tako se stvara nova vrsta književne klape koju su prije stvarali boemi ili jake književne generacije.
Sudionici su obogatili svoja mišljenja zanimljivim komparacijama i primjerima, a i ljudi iz publike lijepo su se nadovezali na temu.
Lada Žigo Španić
Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje