S autorom razgovara Lada Žigo Španić.
Snimka tribine: www.youtube.com/watch?v=JANF3cZNSVo
***
Tin Fresl rođen je 31. srpnja 2003. godine u Zagrebu. Nakon kratkoga boravka u Zagrebu seli se u Jastrebarsko gdje i odrasta. Svoje stvaralaštvo započinje u osnovnoj, a nastavlja i razvija u srednjoj školi. Učenik je Srednje škole Jastrebarsko. Sudjelovao je na županijskoj razni smotre LiDraNo 2018. godine, a na državnoj razini 2019. i 2020. godine.
O zbirci:
Pjesnički prvijenac mladoga jaskanskog autora Tina Fresla već samim naslovom Vitezovi okruglog smisla poziva na sučeljavanje s pjesničkim glasom koji probija membranu pojma identiteta i duboko ulazi u autentični prikaz višečlane viteške borbe za smisao postojanja.
Tinova poetika izlazi iz okvira lirskog subjekta koji je u vrlo ranim godinama osjetio potrebu progovoriti o začudnim pojavnostima i nespretnostima s kojima se susreće. (…)
Vitezovi okruglog smisla knjiga je stihova podijeljena u tri cjeline s ukupno devedeset jednom pjesmom. Prvi je ciklus Stol za sastanke, a predhodi mu pjesma Tri točkice. Ovim sugestivnim početkom implicira se ulazak u rukopis u kojem se može detektirati ponavljajuća cikličnost kojoj se lirski junak pokušava oduprijeti. On se ne miri s kavezom i postavljenim zadanostima: testirali su me / postavili dijagnozu / svaka je zabilješka postala predrasuda. Oko stola za sastanke okupile su se pjesme Odijelo, Cipela, Dogovor, Žamor, Krtica, Mozgalica i Kulturocid u kojima se lirsko ja suprotstavlja patvorenosti i hipokriziji te nemogućnosti uspostavljanja sklada koji posebno dolazi do izražaja u pjesmama Komisija i Krpeljski ples. (…)
Pjesma Konj svojevrsni je montažni prijelaz u drugi dio zbirke pod nazivom Stol za objed. Dominantna tematika ovoga dijela ciklusa zasniva se na međuljudskim odnosima s bliskim osobama te samorefleksivnosti iz koje proizlazi niz pjesama kao što su Naivnost, Strvinari, Tko želi biti Milijunaš i Ibisova osveta. (…)
Pjesmom Pojam prelazi se u treći dio zbirke koji nosi naziv Radni stol. U njegovu je središtu sad potpuno osamljen lirski junak sa svim svojim dualnostima. Uvodno se pojavljuje pjesma Dimenzija u kojoj se unutarnjim promatranjem gradi slika tijela u višestrukim sferama postojanja. (…)
Iz predgovora Barbare Baždarić