Ogranak DHK slavonsko-baranjsko-srijemski objavio je knjigu Sanje Jukić Medijska lica subjekta, stilistika medijskog subjekta u suvremenom hrvatskome pjesništvu.
Knjiga je objavljena u Knjižnici Pannonius uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanje i sporta Republike Hrvatske i Filozofskog fakulteta u Osijeku. Urednik knjige je Zoltan Medve, a recenzenti Goran Rem i Krešo Bagić.
Dr. sc. Sanja Jukić rođena je 2. siječnja 1967. godine u Našičkom Markovcu. Osnovnu i srednju školu završila u Našicama, studij kroatistike na Pedagoškom fakultetu u Osijeku (danas Filozofski fakultet), a doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s radom Stilistika medijskoga subjekta u suvremenom hrvatskome pjesništvu, uz mentorstvo prof. dr. sc. Gorana Rema.
Radi na Filozofskom fakultetu u Osijeku gdje drži nastavu iz kolegija Stilistika, Teorija stila 1 i 2, Stilovi medijske kulture i Suvremena hrvatska književnost. Znanstvene i stručne radove objavljivala u Glasu Slavonije, Riječima, Quorumu, Dubrovniku, Kolu, Temi, Poeziji, Zarezu, Književnoj reviji, Anafori i Poznańskie Studia Slawistyczne. Prirediteljskim radom sudjelovala u izdavačkim projektima Slavonica, Croatica i Brodski pisci. Drenovačku antologiju hrvatskoga pjesništva (ur. Goran Rem) priredila 2009., a 2014. zbornik radova studenata osječke kroatistike Sve je to movie!.
U suautorstvu s Goranom Remom objavila knjige Panonizam hrvatskoga pjesništva I, Studij Slava Panonije i Panonizam hrvatskoga pjesništva II, Od Janusa Pannoniusa do Satana Panonskog.
Predmet njene knjige je istraživanje teze o uspostavljanju medijskoga subjekta kao stilski samosvojne subjektne strukture u suvremenom hrvatskome pjesništvu. U fokusu je znanstvenog istraživanja korpus tekstova od kraja 60-ih godina 20. stoljeća do 2005. godine, što ga je Goran Rem imenovao pjesništvom iskustva intermedijalnosti i postintermedijalnosti. Teorijska/stilistička analiza poetskih tekstova pokazala je kako se u okviru semiotičke modelativne matrice (C. Milanja), kojoj pripada istraživani korpus, uspostavio novi tip subjekta što se ne bavi više primarno identitetom, pogotovo ne esencijalistički (S. Hall), već je ponajprije zaokupljen dekonstrukcijom poetskoga koda, pri čemu sredstva za njenu provedbu najčešće uzima iz kulturalnog okoliša.